[vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”Kommunikation på tværs af medier” heading_tag=”h1″ alignment=”left”][/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”20″][vc_column_text]Kommunikation fra afsender til modtager har ændret sig massivt. Og det betyder, at den måde, du skal kommunikere på, også har ændret sig, hvis du vel at mærke vil have resultater.
På tværs af discipliner, salg, interessevaretagelse, pr, kampagne, tyder flere og flere eksempler på, at kunden, interessenten eller brugeren skal flyttes med et tryk på tværs af medier. De mest effektive kommunikationsindsatser i nyere tid er baseret på, at slutbrugeren eller kunden udsættes for påvirkning på flere flader samtidig.
Det betyder også, at det i bedste fald er virkningsløst at forlade sig på en isoleret og lille del af klassisk kommunikation: Det rykker ikke for alvor at udsende en pressemeddelelse til en redaktion og håbe på, at den sætter dagsorden eller bliver læst indgående hos kernemålgruppen. Talen, der er skåret over klassisk læst med klassiske greb, henrykker muligvis i salen eller på Folkemødet, men den sætter heller ikke længerevarende dagsorden eller sætter sig for alvor i baghovedet hos den interesserede lytter.
Du skal tænke på tværs af medier
Der skal mere til: De klassiske discipliner skal udvides med de mest effektive elementer fra sociale og digitale medier – De klassiske discipliner skal udvides, så de tager højde for, at der skal skabes et større tryk på tværs af flere flader end tidligere, fordi perception og reception, modtagelse og opfattelse, i højere grad beror på, at den der skal modtage og opfatte, skal adresseres på tværs af medier – og i mange tilfælde gennemgå en medvirken og ikke bare en påvirkning. Sociale medier har ændret den måde, vi opfatter budskaber på, fordi vi i langt højere grad ikke længere er passive modtagere, men snarere medtagere. Når vi møder et budskab, vi selv kan dele, like, tweete, kommentere, love, angrye, gemme i vores pocket, downloade, podcaste, er vi mere til som meddelagtige i kommunikationen at gøre budskabet til vores.
Når du som kommunikatør arbejder med en ny form for perception og reception, og et nyt hypermedialiseret mediebillede med langt flere indtryk, skal du justere din kommunikation ift. det for at den skal kunne flytte nogen eller noget.
Elberth Kommunikation hjælper dig med at flytte noget
Vi hjælper dig med at justere dine klassiske kommunikationsdiscipliner – at skrive en pressemeddelelse, at skrive en tale, at lave en konference, at lave en annonce mv. Men med fokus på at udvide din forståelse af, hvordan kommunikationsdisciplinen skal udføres, så produktet får effekt og flytter din modtager. Det sker igennem en række cases, hvor brands og organisationer allerede har knækket koden og med endnu flere idéer til, hvordan du kan gøre det endnu bedre og mere effektivt, end det de har gjort. Formålet er at udvide dit kommunikationsrepetoire – din kommunikationspult og de greb, håndtag og knapper du har til rådighed, så du får en fordel i konkurrencen med alle de andre brands og organisationer, der også vil vinde danskerens opmærksomhed. På den måde vil du opdage, at du får flere muligheder for at lykkes med kommunikationen – fordi du tænker den på tværs og får flere greb til at flytte nogen eller noget.
Elberth Kommunikation hjælper med at trimme kommunikationen for organisationen, så den flytter noget og skaber resultater.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-check” icon_size=”32″ icon_color=”#ec2a2a” title=”Kommunikationsstrategi” pos=”left”]Vi tager et blik på din kommunikationsstrategi, så kommunikationen fungerer på tværs af medier.[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-check” icon_size=”32″ icon_color=”#ec2a2a” title=”Sparring med udgangspunkt i jeres udfordringer” pos=”left”]Helt ned i teknikken. Hvordan får I mere engagement, hvordan rammer i pressen eller politikerne hver gang med Twitter, hvordan får I flyttet det I skal?[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-check” icon_size=”32″ icon_color=”#ec2a2a” title=”Eksekvering” pos=”left”]Vi hjælper med at eksekvere kampagnerne på tværs af medier med udgangspunkt i digitale og sociale medier – Helt ned i den sidste Facebook-opdatering og det sidste tweet.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ult_content_box bg_color=”#eaeaea” box_shadow=”horizontal:px|vertical:px|blur:px|spread:px|color:rgb(247, 247, 247)|style:none|” padding=”padding:30px;” hover_box_shadow=”horizontal:px|vertical:px|blur:px|spread:px|color:rgb(247, 247, 247)|style:none|”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Benjamin Rud Elberth har rådgivet politiske og kommercielle virksomheder i ti år om sociale og digitale medier. Det har givet erfaring med ministerier, politiske partier og valgkampe, og en række svære brands, kommuner, regioner, styrelser og interesseorganisationer. Benjamin er især stærk inden for digital interessevaretagelse, politisk kampagne, digital krisekommunikation og i at finde effekt med medier som Facebook, LinkedIn, Twitter og blogs. Se Benjamins erfaring og cv på Linkedin.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”247″ img_size=”300×300″ alignment=”center” style=”vc_box_circle”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/ult_content_box][/vc_column][/vc_row]