[vc_row][vc_column][vc_column_text]Hvilke platforme skal du være på? Hvad skal du ændre med tilstedeværelsen? Hvordan sikrer du maksimal effekt for færrest mulige ressourcer, og uden at brandet eller medarbejderne kommer til skade?
Nogle virksomheder har brug for den store, forkromede strategi for at få alle elementer med. De fleste virksomheder har brug for mindre. Men de fleste har i hvert fald brug for en taktik til at håndtere digitale og sociale medier.
Benjamin Rud Elberth har lavet begge dele for en række virksomheder: Blandt andet stor digital strategi for drift og valgkamp hos Socialdemokraterne i årene fra 2008-2012, inklusive valgkampe og sociale medier for formand Helle Thorning-Schmidt. Benjamin har også lavet social media-strategi for Folkekirkens Nødhjælp, for en række kommuner og for interesseorganisationer. Desuden har Benjamin været tovholder og pennefører for en række sociale og digitale taktikker for danske interesseorganisationer, der har indeholdt elementer som guidelines til medarbejdere, taktiske værktøjer, overvågningssetup, interessenthåndtering, samtale- og nøgleordsafdækning og en række andre taktiske elementer, der har været nødvendige for at sikre effekt.
Skal din organisation i gang med at lave strategi eller taktik, kan du enten vælge at få den lavet med Benjamin som ansvarlig, som løbende rådgiver, eller som kvalitetssikring, så du får det hele med. Se Benjamins erfaring og cv på Linkedin. Benjamin bruger helt konkrete metoder og værktøjer til at sikre, at din organisation får styr på alle elementerne.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]