[vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”Digital rådgivning” heading_tag=”h1″ alignment=”left”][/ultimate_heading][ultimate_spacer height=”20″][vc_column_text]Har du også udfordringer med at få det optimale ud af dine digitale og sociale medier? Og har du problemer med at få indsatsen bundet sammen med virksomhedens forretningsstrategi eller klassiske medier?

Når du skal have effekt af et digitalt eller socialt medie og lave kommunikation, der skaber værdi for organisationen, har du brug for rådgivning fra eksperter, der kender faldgruber og veje til at skabe effekt.

Vi rådgiver en lang række organisationer med udgangspunkt i det digitale som bund under deres kampagner eller daglige kommunikation, og vi hjælper med alt fra kanalvalg, budskabsplatforme og nytænkning af organisationens digitale kommunikation.

Få blandet andet hjælp til:

Hvordan får I jeres øvrige kanaler til at spille sammen med jeres digitale og sociale? Vi hjælper med at analysere på, hvad I skal ændre med jeres kommunikation og ser på samspillet mellem kanalerne.

Hvilke medier skal I være på? Hvilken tone, teknik, taktik og indhold skal I bruge? Vi hjælper med at finde de rigtige medier og reparere på de medier, I ikke får effekt af lige nu.

Står I på de rigtige budskaber, der skærper jeres profil så I kan trænge gennem støjen? Vi ser på, hvordan I kan skære jeres budskaber til, så de virker på tværs af medier

Hvordan får I mere engagement, hvordan rammer i pressen eller politikerne hver gang med Twitter, hvordan får I flyttet det I skal? Vi går helt ned i de konkrete og tekniske udfordringer.

Vi hjælper med at udforme kampagnerne på digitale og sociale medier – både de kampagner, der skal stå alene, og de kampagner, der skal understøtte et PA-, PR- eller klassisk kommunikationsinitiativ.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-check” icon_size=”32″ icon_color=”#ec2a2a” title=”Platformsanalyser” pos=”left”]Hvilke medier skal I være på? Hvilken tone, teknik, taktik og indhold skal I bruge? Vi hjælper med at finde de rigtige medier og reparere på de medier, I ikke får effekt af lige nu.[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-check” icon_size=”32″ icon_color=”#ec2a2a” title=”Sparring med udgangspunkt i jeres udfordringer” pos=”left”]Helt ned i teknikken. Hvordan får I mere engagement, hvordan rammer i pressen eller politikerne hver gang med Twitter, hvordan får I flyttet det I skal?[/bsf-info-box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][bsf-info-box icon=”Defaults-check” icon_size=”32″ icon_color=”#ec2a2a” title=”Kampagner” pos=”left”]Vi hjælper med at udforme kampagnerne på digitale og sociale medier – både de kampagner, der skal stå alene og de kampagner, der skal understøtte et PA-, PR- eller klassisk kommunikationsinitiativ.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ult_content_box bg_color=”#eaeaea” box_shadow=”horizontal:px|vertical:px|blur:px|spread:px|color:rgb(247, 247, 247)|style:none|” padding=”padding:30px;” hover_box_shadow=”horizontal:px|vertical:px|blur:px|spread:px|color:rgb(247, 247, 247)|style:none|”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Benjamin Rud Elberth har rådgivet politiske og kommercielle virksomheder i ti år om sociale og digitale medier. Det har givet erfaring med ministerier, politiske partier og valgkampe, og en række svære brands, kommuner, regioner, styrelser og interesseorganisationer. Benjamin er især stærk inden for digital interessevaretagelse, politisk kampagne, digital krisekommunikation og i at finde effekt med medier som Facebook, LinkedIn, Twitter og blogs. Se Benjamins erfaring og cv på Linkedin.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”247″ img_size=”300×300″ alignment=”center” style=”vc_box_circle”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/ult_content_box][/vc_column][/vc_row]